Professionel erhvervstelefoni


Som medlem af Dansk Service kan du få en attraktiv telefoniaftale med ipnordic A/S, der leverer moderne telefoniløsninger til erhvervslivet.

Har du kunder eller leverandører, der ringer forgæves, fordi du ikke har mulighed for at tage telefonen? Med et telefonsystem fra ipnordic får du en masse funktioner, der kan bidrage til at forbedre din kundeservice på telefonen; beskeder, viderestillinger, ventemusik, køer, tastevalg og meget mere.

Skræddersyede løsninger til ethvert behov
Ipnordic’s konsulenter skræddersyer telefoniløsningen til din virksomheds behov og rådgiver dig om, hvordan du får mest muligt ud af løsningen.

Du behøver du ikke at have et stort setup for at få en professionel telefoniløsning. Uanset om du har fastnet- eller mobiltelefoni, kan dine kunder blive mødt af en velkomsthilsen, når de ringer, ligesom der er mulighed for travl-besked, lukket-besked mv. Dit telefonsystem sættes op, så det matcher dine ønsker og behov, og har du brug for ændringer, kan ipnordic tilpasse systemet i løbet af et par minutter.

Som medlem af Dansk Service får du:

  • En løsning, der er skræddersyet til netop din virksomheds behov
  • Rådgivning om, hvordan du får optimalt udbytte af din telefoniløsning
  • 24 timers support, året rundt, og svar på supportkald inden 15 sekunder
  • Ingen binding – hverken på fastnet- eller mobiltelefoni
  • En særdeles konkurrencedygtig erhvervsløsning

Ipnordic leverer fastnettelefoni, omstillingsanlæg, internet og mobiltelefoni – og bruger TDC’s netværk, som har verdens hurtigste 4G.

Vil du vide mere om den moderne telefoniløsning?
Ipnordic kommer gerne forbi hos dig til en gennemgang af din nuværende løsning og en snak om, hvad de kan tilbyde dig som Dansk Service-medlem.

Din kontaktperson er Jeanette Villadsen, som kan kontaktes på salg@ipnordic.dk eller 8910 1010. Husk at nævne, at du er medlem af Dansk Service.

Se mere om ipnordic på deres hjemmeside.