Generalforsamling 2023 i Danske Service

Kære medlem

Vi inviterer dig hermed til Danske Services Generalforsamling 2023.

Fredag d. 9. juni 2023 afholder Danske Service ordinær generalforsamling på Børsen i København. Ved generalforsamlingen gør sekretariatsleder Cecilie Fjeldberg status på servicebranchens tilstand og Danske Services arbejde.

Selve generalforsamlingen finder sted fra kl. 14.30 til kl. 16.30Børsen, hvor Danske Services bestyrelsesmand Danielle Hansen aflægger årsberetning. Derefter går vi i samlet flok til Dansk Arkitektur Center, hvor I vil få mulighed for at vende udfordringer og sejre i jeres virksomheder over et glas bobler på tagterrassen med udsigt over Københavns smukke kanaler.

Vi går til bords kl. 18.00, hvor Dansk Arkitektur Centers kokke serverer fin middag. I løbet af middagen vil der være underholdning - og vi lover, at det bliver sjovt! Kl. 22.00 lukker vi festen og siger mange tak for denne gang.

Du er meget velkommen til at medbringe en eventuel partner.

Tilmeld dig generalforsamlingen her og hvis du har spørgsmål, kan du skrive til info@danskeservice.dk. Der er tilmeldingsfrist d. 1. juni.

Vi håber på at se dig!

Sekretariatsleder Cecilie Fjeldberg og bestyrelsesformand Danielle Hansen

Adresse: Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K

Vi anbefaler, at I parkerer ved Dansk Arkitektur Center 5-10 minutter fra Børsen i Bryghusgade 10, 1473 København, hvor I får 25% i rabat på parkeringsafgiften hele dagen.